Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 5:40 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Loka 27, 2012 6:47 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Mä en ole kuulailussa huomannut olevan mitään hyötyä "lisäravinteista" joihin en oikeastaan laske heraa. Heraa olen siis käyttänyt joitakin vuosia. Kuulan kanssa en ole myöskään onnistunut kasvattamaan lihasmassaa toisin kuin painonnostotreenillä. Mikäli noihin pihtimittauksiin ja kehonkoostumusmittauksiin on uskominen niin vuodessa rasvatonmassa on muuttunut 49kg -> 57kg. Hienoa, jos nelikymppisenä vielä onnistuu kasvattamaan lihasta, kakskymppisenä muistan että varsinkin jalat olivat semmoista helposti kasvavaa sorttia. 8)

Olen lisännyt proteiinin määrää, samoin kasviksia ja koitan pitää rasvojen saannin kurissa. Ennen (painonnosto) treeniä otan aina latarin, yleensä otan sen matkalla salille, salille päästyä on semmoinen mukava kutina päällä. :lol: Treenin aikana juon EAA+ ja vettä. Treenin jälkeen palkkari, joko valmista tai sitten itse sekoitettua heraa ja marjoja. Kotona sitten ruokaa.

Kalaöljyä syön PALJON, lisäksi on sinkkiä, magneesiumia, D, C, monivitamiini, Tauriini, satunnaisesti muuta.

Kalaöljy auttaa mulla polviin, magneesium nukkumiseen (ero on mulle merkittävä).

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Loka 27, 2012 3:45 pm 
Poissa
Lujaterässydän
Avatar

Liittynyt: Ti Loka 27, 2009 8:39 pm
Viestit: 234
Siltä varalta että joku ei ole vielä näitä lukenut:

Liittyvät "bodaukseen" enempi mutta sopivat ketjuun silti?

http://lihastohtori.wordpress.com/2012/ ... kasvussai/

http://lihastohtori.wordpress.com/2012/ ... olisat_ii/

http://lihastohtori.wordpress.com/2012/ ... lisat-iii/


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Marras 01, 2012 9:55 am 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: To Kesä 10, 2010 4:10 pm
Viestit: 458
Paikkakunta: Helsinki
Käpälä kirjoitti:
Siltä varalta että joku ei ole vielä näitä lukenut:

Liittyvät "bodaukseen" enempi mutta sopivat ketjuun silti?

http://lihastohtori.wordpress.com/2012/ ... kasvussai/

http://lihastohtori.wordpress.com/2012/ ... olisat_ii/

http://lihastohtori.wordpress.com/2012/ ... lisat-iii/


Hulmin listalla ei niin toimivana oli CLA. Kokeilin sitä aikanaan kun nostelin puntteja enemmän. Lihaskasvusta en tiedä, mutta ainakin palauttava vaikutus oli selkeä. Muutama tunti treenin jälkeen oli sellainen olo, että mitäs sitte tekis.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Marras 01, 2012 4:02 pm 
Poissa
Lujaterässydän
Avatar

Liittynyt: Ti Loka 27, 2009 8:39 pm
Viestit: 234
Jännä juttu koska mun kokemukset CLA:sta päinvastaiset. 3prk annoin armoa sille ja en havainnut yhtään mitään hyötyä. Lisäksi CLA:sta puhellaan levottomia mm.koska on transrasva niin terveysintoilijat eivät innostu tuotteesta. Tiedä häntä, ehkä voi jollain toimiakin kun on yksilöllisiä juttuja nämä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Marras 02, 2012 6:04 am 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: To Kesä 10, 2010 4:10 pm
Viestit: 458
Paikkakunta: Helsinki
Henkilökohtaisia juttujahan nämä. Tiedän myös erään toisen puntin nostajan, jolle CLA:lla oli palauttava vaikutus. Kokeilin vuosia sitten punttiaikoina myös Tribulusta. Saa Wrangelta. Ekasta purkista oli hyötyä voimien kehittymisen kannalta, mutta sen jälkeen ei minkäänlaista. Eka yritelmä saattoi olla vain lumevaikutusta.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Marras 06, 2012 2:00 pm 
Poissa
Lujaterässydän
Avatar

Liittynyt: Ti Loka 27, 2009 8:39 pm
Viestit: 234
http://lihastohtori.wordpress.com/2012/ ... oskasarja/


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 07, 2012 9:51 am 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: To Kesä 10, 2010 4:10 pm
Viestit: 458
Paikkakunta: Helsinki
Tosiasiahan on se, että monet noista lisäaineista on vain rahastusta. Hulmin kanssa ollaan keskusteltu useinkin näistä kamoista. Tänä päivänä en käytä mitään lisäravinteita, en edes lisäproteiinia. GS vaatii vain tarpeeksi oikeanlaista ruokaa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 07, 2012 6:44 pm 
Poissa
Lujaterässydän
Avatar

Liittynyt: Ti Loka 27, 2009 8:39 pm
Viestit: 234
Näinhän se on että businesta pitkälti. Nekin jotka toimii on hyödyltään marginaalisia ja hintaan verrattaessa hölömöjä hankintoja. Tai sitten kyseenalaisia terveyden kannalta.

Mulla on heraproteiini käytössä yksinkertaisesti helpottamaan riittävän proteiinin saantia. Viimeks ostin sportlifen whey100:sta, citymarket myy sitä hintaan 15,90€/700g ja ainakin vaikuttaa "laadukkaalta". Lisäksi käytössä on vitamiineja mm. monivitamiinia, D-vitamiinia, ja omega-3 kapselit. Kreatiini satunnaisesti.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Marras 09, 2012 6:09 am 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: To Kesä 10, 2010 4:10 pm
Viestit: 458
Paikkakunta: Helsinki
D-vitskusta olen kuullut/lukenut/nähnyt telkasta, että se voisi olla hyödyllinen. Sen jutun mukaan se on yksi tekijä, miksi norjalaiset hiihtäjät ja jamaikalaiset pikajuoksijat ovat niin hyviä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Marras 09, 2012 9:56 am 
Poissa
Lujaterässydän
Avatar

Liittynyt: Ti Loka 27, 2009 8:39 pm
Viestit: 234
Tuo oli ehkä puoliksi vitsi? :) D-vitamiini on koko ajan tapetilla jostain syystä. Suomalaiset saa sitä kuulemma liian vähän ja toisaalta saantisuositukset on joidenkin asiantuntijoiden mukaan vahvasti alakanttiin. Elämäni ekat D-vitamiinit aloin syömään viime vuoden elokuusta ja koko talven söin. Koskaan en ole ollut niin monessa flunssassa ja mahataudissa kun sen syksyn ja talven aikana. Toisinsanoen syön sitä kun on käytännössä ilmaista ja viranomaiset suosittelee mutta että se vaikuttaisi asioihin jotenkin muuten kuin marginaalisesti, en usko. :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Marras 09, 2012 3:37 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Käpälä sivuaa pikkusen omiakin tuntemuksia: kun olis yksikin vitsku, hivenaine, superfoodi tai ravintolisä minkä vaikutuksen tuntisin itse niin olisipahan parempi mieli niitä käyttää. Ehkä mulla on ravintopuoli hyvällä tolalla jo valmiiksi tai ehkä vaan olen niin pökkelö etten tunne/huomaa eroja.

Ja aika monta jutskaa on kokeiltu lyhyempi ja pitkäkestoisesti... :)

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Marras 09, 2012 8:11 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 1:16 pm
Viestit: 2501
Vanhojen hyvien aikojen "lisäravinne"koohotuksia: Mälli, B15 vitamiini, happivesi, kunnon hörppy tai koko pullo yskänlääkettä 8) ........

_________________
Näin käy kun saku ottaa liikaa punttia:
https://youtu.be/qBt3kk1pNTk

Myrskylän mies jyrää:
https://youtu.be/1H_JzBVqkuI


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Marras 09, 2012 9:57 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista

Liittynyt: Su Marras 20, 2011 1:11 pm
Viestit: 1994
Mälli?!?! Meneekö enemmän erotiikan puolelle tämä???

Edit: Lisäsin muutamat kysymysmerkit ja huutomerkit.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Marras 10, 2012 6:04 am 
Poissa
Lujaterässydän
Avatar

Liittynyt: Ti Loka 27, 2009 8:39 pm
Viestit: 234
Mulla 3-4kk taukoa proteiinijauhoista alkuvuodesta ja niiden toimivuuden huomasin sen tauon aikana. En tiedä edelleenkään mistä johtuu koska söin suunnilleen samat proteiinigrammat "ruokana". Ongelmia tuli n.4viikkos lopettamisen jälkeen palautumisen kanssa. Noista kaikista vihamiineista ja pillereistä ei oikein tunnu vaikutuksia. Voi olla että jotain pientä vireystason nousua mutta onko ns.henkinen vaikutus?

Uskoni on kova siis herajauheeseen ja sen lisäksi omega3-kapseleihin, tosin niitäkin pitää mun mielestä napsia väh.tupla-annos siitä mitä purkissa lukee.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Marras 10, 2012 7:43 am 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: La Tammi 01, 2011 12:04 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Vantaa
Second kirjoitti:
Mälli?!?! Meneekö enemmän erotiikan puolelle tämä???

Edit: Lisäsin muutamat kysymysmerkit ja huutomerkit.

Samaa mietin, siis onhan siitä paljon ollut puhetta miten "terveellistä" se on! Vaimolle olen monesti kertonut sen hyödyt niin sisäisesti kuin ulkoisesti nauttittuna. Taidanpa mennä herättelemään häntä... [smilie=14.gif]


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com