Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Su Kesä 16, 2024 9:14 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Kesä 15, 2008 5:41 am 
Poissa
Virtuaali-CMS

Liittynyt: To Tammi 10, 2008 3:46 pm
Viestit: 107
Paikkakunta: Klaukkala
marks kirjoitti:
Mulla on pari, ne on sitä ensimmäistä lujateräserää. Voin ehkä jopa harkita myymistä loppukesällä kun saan ne 2x20kg kisakuulat?

no hitto, kuulostaa hyvältä..Hyvinkäälle ei olis edes pitkä matka, voisin tulla hakemaan jos kaupat tehdään :D
yhden vaan tarviisin :roll: ..huhuile asiasta kun saat kisakuulat ja tiedät oletko luopumassa lujateräksistä...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 06, 2008 5:42 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: La Heinä 05, 2008 12:02 pm
Viestit: 1385
Paikkakunta: Helsinki
marks kirjoitti:
Kisakuulan kahva on se 35mm. Mun ohutkahvaisissa 20kg lujateräksissä on suunnilleen saman paksuinen kahva. Mutta se on se vanha versio, mikä oli vielä lujaa terästä. En tiedä minkälainen kahva on paksummassa versiossa?


Mun 32 kg paksukahvaisen lujateräsmallin kahvan ympärysmitaksi mittasin 128 mm, eli halkaisija on 41 mm. Kokeilin saman mallin 40 kg kuulaa kaupassa, siinä tuntu olevan saman paksuinen kahva.

Tietääkö kukaan muuten saako Suomesta tästä paksumpikahvaisia 32 kg tai 40 kg malleja?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 07, 2008 6:40 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: La Heinä 05, 2008 12:02 pm
Viestit: 1385
Paikkakunta: Helsinki
Heh, kiitos Marks, mutta unohdin mainita etten pidä niin sileäkahvaisista malleista, osittain koska hikoilen tolkuttomasti (myös kädet). Lisäks kuulan kestävyys on plussaa, jos sitä tulee joskus heiteltyä, ja nämä kuulat taitaa olla rikkoutuvampaa mallia? Plus että en tykkää kolmiokahvasta. Plus että musta kuula ei sovi silmieni sävyyn. Täytyyhän sävyn olla kohdallaan kun hiekkakentallä hiki lentäen rempoo vanhoissa rakennustyövaatteissa, haloo?

Mutta ei sellaisen kuulan löytyminen niin vakavaa ole, lähinnä uteliaisuudesta kysyin. Kaikki voivat siis nyt lopettaa etsinnän ja palata normaaliin päiväohjelmaansa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 07, 2008 7:09 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
marks kirjoitti:
No, ehkä sun kannattaa tilata jostain oikeaan sävyyn maalattu kuula :)


Niin, onhan niitä sellaisia hulluja täälläkin, jotka maalaavat, hinkkaavat, hiovat ja kaivertavat rautapalloja mieleiksikseen. Itse olen sitä mieltä, että kyllä melkein kuula kuin kuula vaatii vähän käsittelyä ennen kuin sopii ja on optimaalinen kaikkeen tarkoitukseen? :)

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com