Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Ti Touko 14, 2024 6:51 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Huhti 21, 2009 7:29 pm 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 6:34 am
Viestit: 175
Pikku hiprakassa tämmösenkin tossa tilasin kun oli alennuksessa. Olisko ollu hiukka alle 110 dollaria kuluineen. 7,5 tuntia diipa daapaa. No ei. Siis tämähän on kuvattu workshop . Neljä entista seniori RKC:tä vetää kimpassa seminaarin.

Tää DVD on vuodelta 2007. Cotter vetää pitkälle saman session kuin Tampereella veti. Eli käydään läpi lämmittelyä, qigognia ja perus nostot eli heiluri, tempaus, työntö, rinnalleveto ja siitä vissiniin LC. Tuttua juttua siis, qigong muistui taas mieleen ja oon nyt yrittänyt elvyttää harrastustani sen ympärillä. Cotter on ammattimies-

Mahleri punnetaa, työntää ja joko mä sanoin työntää. Se oli vissiin juuri käynyt Federenko kurssin ja soveltanut siitä sitten työnnön. Siis nyt puhun jonkinsorttisesta military pressistä. yhdellä kädellä ja kahdella kädellä. No muutos siis Mahlerin perus versioon se, että räkissä rentoutetaan, alaslasku nopeutetaan voimaa tai jännitystä vain sopivasti. Meni vähän pikakelauksen puolelle, sorry.
Sitten mahleri puhuu homonaalisesta hallinnasta tai siis teston, kasvun jne ylläpitä,itselle hyvällä tasolla. Aluksi meni ihan hyvin kun nukuttiin ja treenattiin sopivasti sitten ruvettiin hieromaan testorasvoja ja vetämään jotain noi kyllä nostaa luonnollisesti arvoja tuubaa....jos on noin kauhee tarve vetäis oikeesti testoo. Tämä mun rehellinen mielipide, anteeksi. Mahlerin kirjotuksia aiheesta löytyy netistä, monia aineita joita mainittu ei taasen suomesta saa kempparista kuten jenkkilässä saa. DVD:n mukana tuli myös aiheesta joku 18 sivun läpyskä sisältäen samaa juttua, vähän tylsä osio. Tää on jo toinen kerta kun Mahleria mollaan, vaikka oikeesti tyypistä tykkäänkin ja paljon lueskelen hänen kotisivujaan.

Nate Morrison tuntemattomin ainakin suomiskenessä. Sotilas joka oikeesti hopisi paljon diipa daapaa. Mä en oikein tajunnu mitään tän ukon touhuista. Hengitystekniikoita,jonkin tyyppista mobbausta, kehon asentoja vaikutteita systemasta tai jotain sellaista. Paineli itseään puukolla ja puhui sotajuttuja-ei mun kamaa.

Steve Maxwell ja muuten paita päällä koko esityksen. Nyt mä oikeastaan ymmärrän miksi Maxwell on erittäin arvostettu kaveri jopa muiden kouluttajien joukossa. Erittäin hyvä opettaja ja nimenomaan ryhmän edessä. Nivelten pyörittelyä ja kehon avulla treenaamista ja kahvakuula juttuja siis windmillejä, bentpressejä ja minä väänsin mukana niin karismaattinen Maxwellin setä oli.

Tosta kun yhdistelee Cotterin ja Maxwellin juttuja niin saa kyylä kuulasta irti melkeinpä sen mitä siitä voi, bonuksena qigong, Mawellin kehohommelit niin monelle kuntoilijalle kuten vaikkapa mulle mahtavaa kamaa. Niin ja se on chigong eikä mikään qigong huomasin juuri.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com