Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Kesä 15, 2024 9:44 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 5:36 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Asiasta puhuu JHR.

Hyvä esimerkki oli tänään salilla, pariskunta (nuoria ja ihquja sekä uros että naaras) olisi siellä jo kun tulin, tein alkulämpän ja sivusilmällä seurailin mitä ne teki. Koko mun treenin ajan uros-ihqu teki keskitettyjä hauiskääntöjä scottpenkillä, naaras-ihqun rooli oli katsella ja hakea urokselle lisää punnuksia, mun treenin jälkeen uros-ihqu alkoi oikeasti tekemään kick-backkeja ojentajille taljassa ja taas naaras-ihqu katseli haltioituneena vieressä. JA hauskinta oli se, että välillä uros-ihqu käski naaras-ihqun tunnustella lihaksiaan. (ilmeisesti oli opetustilaisuus kyseessä ja tarkoitus havainnollistaa mikä lihas toimii jne.) Ja kultaiseksi lopuksi uros käski naaraan tehdä näitä opetettuja liikkeitä pienillä painoilla ja pitkää sarjaa, tyhmyys on universaalia :D

Jaa mitä mää tein? Tein crossfitin benchmark treenin nimeltä DT, 5 kierrosta: 12x mave, 9x rive 6x työntö 70 kilolla. Aikaa meni karvan alle 15 min, keskisyke 166, 320 kaloria. Mutta haukat ei oikein eristynyt, täytyy kokeilla sitä scott-kääntöä ens kerralla :D

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 5:50 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Naaras-ihqu! :mrgreen: Ei prkl! Mä söisin mieluummin vasemman käteni kuin tunnustelisin uros-ihqujen lihaksia ... Siis KÄSKYSTÄ :lol:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 6:31 pm 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
Kukka kirjoitti:
Naaras-ihqu! :mrgreen: Ei prkl! Mä söisin mieluummin vasemman käteni kuin tunnustelisin uros-ihqujen lihaksia ... Siis KÄSKYSTÄ :lol:


Sun kanssas asiat olis varmaan toisinpäin :wink: Joku scmoe joutuis nuoleman sun lenkkareita ja tuomaan magnesiumia :lol:

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 6:53 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Juha kirjoitti:
Kukka kirjoitti:
Naaras-ihqu! :mrgreen: Ei prkl! Mä söisin mieluummin vasemman käteni kuin tunnustelisin uros-ihqujen lihaksia ... Siis KÄSKYSTÄ :lol:


Sun kanssas asiat olis varmaan toisinpäin :wink: Joku scmoe joutuis nuoleman sun lenkkareita ja tuomaan magnesiumia :lol:

Itse asiassa sellainen oma nöyrä magnesium-poika olis oikein mukava. Vähän niinkuin golffareilla! :lol:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 7:08 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
JHR kirjoitti:
Fitness ihqu
Mikä on fitness ihqu? Fitness ihqu on henkilö, joka kokee fyysisen harjoittelun suureksi osaksi sosiaalisena tapahtumana, jossa käydään tervehtimässä ystäviä salilla, esittelemässä uusia vaatteita ja uutta hienoa rusketusta, joka on peräisin solariumista tai purkista.
Miksi kukaan ei koskaan, toistan KOSKAAN kirjoita sellaisia artikkeleita iltapäivälehtiin, jossa oikeasti voidaan päästä hyvään kuntoon? Ja kesästä viis, kunnossa pitää olla ympäri vuoden. Otetaan esimerkiksi hiekkasäkillä harjoittelu. Hiekkasäkki välineenä on äärimmäisen tehokas voiman lisääjä, rasvan polttaja ja kunnon kohottaja. Tietysti ihquille on hieman heikkoa, kun säkkiä nostellessa ei oikein voi käyttää nostoremmejä, forkut eli kyynärvarret rasittuu liikaa, säkki saattaa hiertää käsiä ja veren makukin suussa on siinä ihan hilkulla.

Joka tapauksessa toivon, että näistä iän ikuisista kesäksi kuntoon-jutuista päästäisiin jo pikkuhiljaa eroon ja ihmiset älyäisivät, että fiksuinta olisi olla edes jonkinlaisessa kunnossa ympäri vuoden. Älyämisen arvoista on myös se, miten todellisuudessa pääsee parhaaseen mahdolliseen kuntoon mahdollisimman lyhyessä ajassa. Vastaus tähän älynystyröitä kuormittavaan dilemmaan on harjoitella kokonaisvaltaisia liikkeitä 100 lasissa, ja lopettaa kaikki ylimääräinen kotkotus fitnesshömpän suhteen.

Ymmärrän kärjistykset ja sen, että tuo on osittain kieli poskessa kirjoitettu, mutta mun mielestä fitness-ihquudessa ei oikeastaan ole mitään väärää. :) Yhteiskunta mittaa terveyttä ulkonäön kautta, eivätkä kaikki tavoittele spartalaista peruskuntoa .. vaan hyvännäköistä kroppaa. Vähemmän rasvaa, sopivasti muskulaa. Kyllä oikealla ruokavaliolla, jaetulla saliohjelmalla ja vaikka spinningillä sellaisen saa.

Hiekkasäkki on jumalten pussukka, mutta ymmärrän senkin, jos säkin nostelu ei voisi vähempää kiinnostaa. Salilla voi olla mukavaa, vaikka jutustellessakin ja solariumin kautta, ja silti voi saada tuloksia. Fitnesshömpän kotkotukset toimivat, ainakin mun silmiin tuolla on paljonkin hyvännäköisiä daameja, jotka on saaneet kropan kuosiin ja itsensä kuntoon ilman hiekkasäkkiä. Vaikka sitten niitä tylsiä, tehottomia eristäviä liikkeitä tehden. Mutta siksi sitä kutsutaankin kehonmuokkaukseksi (bodybuilding-style), koska se muokkaa kehoa.

Iltapäivälehdissä ei spartalaisesta treenistä kirjoiteta edes urheilusivuilla, koska lehdet elävät päivän ja ihmiset janoavat nopeita ratkaisuja. Kunnossa läpi elämän -menetelmä ei ole mukava, koska se edellyttää jokaiselta vuoden päivältä jotain. Kaikille liikunta (rankka treeni) ei ole elämäntapa, mutta kaikki haluavat jenkkakahvat pois bikinejä varten.

Se, että liikunnallisesta pystymetsästä hypätään painimaan hiekkasäkin kanssa, sopii aniharvalle. Se on hyvä perusväline, kyllä, mutta ei ehkä välttämättä niitä ensimmäisiä välineitä joihin tulee mieleen tarttua. Käytän itse ja suosittelen toki -- ja tietenkin olisi paras jos ennen kaikkea ihmisten asenteet muuttuisivat. Tajuan, että kaiketi ajat sitä takaa itsekin. :)

Ja sitten kuitenkin, kun timmit fitness-ihqut tulee teidän luokse baarissa, ei varmaan tule ensimmäisenä mieleen alkaa kritisoimaan solariumista hankittua rusketusta. :twisted: :wink:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 7:21 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Ja se iänikuinen väittämä, että "naiset käyvät salilla vain lukemassa lehtiä ja tekemässä lähentäjiä" ei pidä paikkaansa, eikä ole koskaan pitänyt. Naiset treenaavat kovaa, ja itse asiassa saadakseen yhtään arvostusta naisten on ilmeisesti tehtävä kaikki sama mitä miehetkin, plus siihen vielä 200 % enemmän päälle. Kundit on "kovia treenaajia" ja "spartalaisia" jo vain sillä että omistavat säkit ja hiekkasäkit, mutta mimmien pitää juosta se säkki selässä 10 km ja tehdä sata leukaa kilometrin välein ennen kuin hän on todistettavasti treenannut yhtään.

Ja JOS nainen haluaa muskulaa kroppaan, on tehtävä enemmän ja kovempaa. Kun ei se vaan niin helposti kasva - jos joku sitä pattia nyt haluaa. On odotukset, ja sitten on vielä se pirun kroppa joka ei tottele kun se ei ole täynnä testoa. :twisted:

Joku saattaa haluta tehdä salilla käymisestä sosiaalisen tapahtuman, jos se vaikka on se viikon ENSIMMÄINEN kerta kun pääsee jonnekin ilman lapsia. :)

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 8:47 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Juu, tän päivän paineet yhteiskunnassa naisia kohtaan ovat kohtuuttomat. Mies saa olla vaikka minkälainen mätisäkki ja silti sillä on mahdollisuus olla uskottava/hyvä jätkä yms. Naisen taas pitää hoitaa perhe, tehdä duunit ja jossain ihmeen raossa pitää itsensäkin vielä kuosissa. Puhumattakaan siitä, että kropan kuosissa pitäminen on miehille helpompaa.

Kaikki kunnia fitness-tsubuille, kovaan kuntoon pääseminen, tapahtuu se millä keinolla tahansa, on hatunnoston arvoinen suoritus. Ja nää pro-aerobiccaajat joita hengaa Elixisioissa ympäri maan, tekevät valtavasti töitä kuntonsa eteen.

Kaikkihan me teemme mielekkääksi kokemiamme asioita, toisille treeni on sosiaalinen tapahtuma, toiset taas minä mukaan lukien unelmoivat tyhjästä salista. Oliko se nyt Ross E joka sanoi, ettei arvostele ihmisiä sen mukaan mitä he treenaavat vaan miten he treenaavat. Täysiiii!!!!

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 9:30 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
Tää nyt ei ole ollenkaan suora kommentti tuohon JHR:n kirjoitukseen. Siinä oli paljon asiaa ja nuo kesäksi kuntoon -hommelit saa minut joka ainoan kerran huokaisemaan ja syvään.

Mutta... mä olen just niitä salilla paskanpuhumista harrastavia kevyesti treenaavia tyyppejä. Mikään nuori fittnes-ihqu en kyllä ole, valitettavasti.

Niin kuin Kukka tuossa jo sanoikin, voi se salilla käyminen olla jollekin vaikka päivän tai viikon ainoa mahdollisuus jutella jonkun aikuisen kanssa. En aina oikein ymmärrä tuota ihannetta, että pitäisi olla hiljaa ja treenata veren maku suussa ja sitten juosta salilta pois niin nopeasti kuin pääsee. Miksi salilla käyminen ei saisi olla myös samanhenkisten ihmisten kohtaamista? Miksi sellainen totinen erakkous on ihanne? Miksi salilla jutteleminen ja tehoton treenaaminen koetaan suunnilleen samaksi asiaksi? Jos ei ole kiire, niin ehtiihän sitä tehdä molempiakin!

Ei treenin tuloksellisuutta aina voi aina mitata nostetuissa kiloissa, minuuteissa tai palan koossa. Jollekin se typerän näköinen pitkän kevyen sarjan jyystäminen päivästä toiseen voi olla kuntoutumista jostain vammasta tai epätoivoista yritystä pitää itsensä edes jotenkin toimintakykyisenä.

Tehokkaalla ja nopealla treenillä on paikkansa, en sitä kiellä. Itsekin varmaan treenaisin crossfitiä tai jotain vastaavaa, jos se olisi mulle vaihtoehto. Se vaan ei ole. Tässä on nyt vaan ollut pakko oppia kiirehtimään hiljaa. Tehdä sen mukaan kun tuntuu hyvälle, pitää huilitauko vaikka kesken sarjan jos keho sanoo niin ja aika usein se sanoo. Tiputella vaikka painoja kesken sarjan, vaihtaa kevyempään kuulaan tai jättää kesken koko touhu siltä päivältä. Näyttää varmaan ihan idiootin touhulta kaiken kaikkiaan.

Mä en ylipäätään oikein hirveästi tykkää siitä, että toisten treenejä kytätään ja sitten selän takana ihmetellään mitä toi tekee. Mun kuntoutussettini on varmaan just sellainen, että jos sitä katsoo hiekkasäkin takaa ajanottokello kädessä, niin sitähän voi ihmetellä vielä saunassakin. Mulla on kumminkin syyni treenata vähillä painoilla, eikä se syy lue mun otsassa eikä perseessäkään. Ehkä niillä muillakin omituisen näköistä tehotonta treeniä tekevällä on syynsä?

Mä nyt vaan olisin paljon mieluummin vaikka sellainen paljon paheksuttu kesäkuntoon pyrkivä fittnes-ihqu kuin näin treenaava vanha kalkkuna. Jotain yhteistä mulla kuitenkin fittnes-ihqun kanssa on... pitkät sarjat ja kevyet painot :D

Anteeksi ja kiitos ja muut asiaan kuuluvat kakkahousu-disclaimerit. Helpotti :oops:

_________________
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 04, 2009 6:50 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
No mä otan kopin Lafezin kommentista ja pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa. Sosiaalinen aspekti kuntoilussa on monelle tärkeää, sen merkitystä ei pidä väheksyä. Hyvä treenikaveri on varmasti parempi kuin keskiverto personal traineri postimyynti sertifikaatteineen. Ja jokainen meistä treenaa omilla reunaehdoillaan, koskee ne sitten ajankäyttöä, liikkuvuuden rajoitteita tai vaikka kämmenten säästelyä tulevaisuuden kovia tempaussarjoja varten.

Tässä kai on tarkoitus ollut herättää ajatuksia kunnon kohottamisen opettamisesta aloittelijoille. Jos joku nyt oikeasti tekee noita kesäksi kuntoon juttuja, niin koko kehon liikkeillä varmaankin sais kalorioita palamaan paremmin kuin eristävillä näpertelyillä.

Ja kesäksi kuntoon ohjelmat tehdään tarkoituksella niin helpoiksi, etteivät ne ainakaan ensi vilkaisulla nosta aloituskynnystä. Jos ohjelmassa olis kymmenen minuuttia hiekkasäkin nostelua räkä poskella, niin ei sitä kokeilisi kukaan. Ja niin jäisi nekin vähät liikuntakerrat väliin, mitä noi nykyiset artikkelit saa aikaan.

Päämäärä ei ole tärkeä vaan liike :)

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 04, 2009 7:18 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Oletan myös, että kaikkien sparta-uroiden tyttöystävät, vaimot, siskot, äidit ja isoäidit treenaavat hiekkasäkillä. :)

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 04, 2009 7:39 am 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
Heikki, ei ollut tarkoitus heittää mitenkään erityisesti sun suuntaan! Enkä pahastunut mitenkään sun kommentista, enkä puolestani tarkoittanut mitenkään paheksua sitä, että joku haluaa treenata kovaa ja nopeasti jne. Tosiaan itsekin tekisin ainakin välillä niin jos voisin. Ehkä pointti oli, että antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, eikä aina kaikki ole sitä miltä näyttää :D

Mulla on se käsitys juurikin sieltä isolta ketjusalilta, että aika monelle aloittelijalle on hyvänkään Personal Trainerin vähän vaikea "myydä" muuta kuin laitteisiin pohjautuvia ohjelmia. Useat asiakkaat tuntuvat pitävän salia juuri niin hyvänä tai huonoa kuin millaiset laitteet siellä on ja haluavat käyttää juuri niitä uusinta huutoa olevia vehkeitä.

Aika monesti tuolla "omalla" salilla kuulee pukuhuonekeskusteluissa valiteltavan, että kun ei ole kunnollista treeniohjelmaa kun se PT teki mulle sellaisen ohjelman, että siinä ei ole laitteita juuri ollenkaan.

Ei sekään ole hyvä, jos se ohjelma ei ole asiakkaalle mieleinen ja hänen itsensä "näköinen". Se semmoinen ohjelma jää sitten helposti tekemättä kokonaan. Ja sitten ollaan helposti siinä tilanteessa, että sitä vähääkään liikettä ei tule.

Ja mä luulen, että ne kesäksi kuntoon tyypit on aika monesti just näitä. Epävarmoja siitä mitä ovat tekemässä ja kokevat laitteet turvallisemmiksi. Ei ole (vielä) sitä liikkumisen iloa ja halua, on vain halu olla kesäkunnossa. Se ei ehkä ole paras mahdollinen motivaattori opetella vaikeaksi koettuja asioita itsenäisesti, vaikka olisi saanutkin PT:ltä hyvän alun. Alkuhan se ohjelman tekeminen aina vain on, ei aloittelija sillä yhdellä tai kahdella kerralla vielä varmaksi tekijäksi muutu.

_________________
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 04, 2009 7:49 am 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Pe Touko 02, 2008 12:30 pm
Viestit: 1517
Paikkakunta: Helsinki
Heikki kirjoitti:
Hyvä treenikaveri on varmasti parempi kuin keskiverto personal traineri postimyynti sertifikaatteineen.


Tähän piti vielä sanoa, että aivan varmasti on. Tosin ei mullakaan varsinaisesti treenikavereita salilla ole, koska treenaan niin eri tavalla kuin muut. Se olisikin hieno juttu jos olisi joku, jonka kanssa voisi katsoa tekniikkaa puolin ja toisin jne. Nyt on kyllä oikein mukavia salituttuja noin muuten.

Ja keskiverto PT:tä en edes huolisi. Se PT joka tekee mulle ohjelmat tietää kyllä mitä haluan, mutta tekee ohjelmat sen mukaan mitä tarvitsen :wink: Ne kun ei aina ole ihan sama asia :D

_________________
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 04, 2009 8:16 am 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista

Liittynyt: La Maalis 07, 2009 1:30 pm
Viestit: 1148
Paikkakunta: Lieto
Mä ymmärtäisin niin että JHR ajoi takaa enemmänkin sitä että lehdet yms. tahot antavat "katteettomia lupauksia" kesäkuntoon pääsemiseksi vielä huhti-toukokuussa tyyliin tällä ohjelmalla rantakuntoon 7 viikossa.... Kun sulla on sitä jenkkakahvaa vaikka muille jakaa ja hengästyt jo matkalla autoon niin kaikki tiedämme ettei parissa kuukaudessa rantakuntoa esiin kaiveta......Eli siis JHR ilmeisestikkin vain haluaa peräänkuuluttaa niin lehdistön kuin kaikenkarvaisten liikunta-alan ammattilaistenkin vastuullisuutta annettujen lupausten realistisuudesta ja siitä että ohjattaisiin ihmisiä elämäntapamuutokseen ja sitä kautta parempaan elämänlaatuun eikä joka keväiseen paniikinomaiseen jojo laihduttamiseen vaikka se kovaa bisnestä onkin!!!
JHR:n tarkoitus tuskin oli dissata kenenkään liikuntaharrastusta sinällään vaan peräänkuuluttaa sen jatkuvuutta [smilie=14.gif]

_________________
Menestys tulee ennen työtä vain sanakirjassa.

"Rautaa on vihattava, se on lannistettava, se on nostettava!!" -Kaarlo Kangasniemi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 04, 2009 8:20 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Karhu, kyllä mä tajusin mitä JHR ajoi takaa! :) Mutta ... 1/2 fitness-ihquna oli vaan pakko vastata!

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 05, 2009 2:31 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 pm
Viestit: 942
Jahas, pitänee vastata jotain..

Tarkoitukseni ei todellakaan ollut dissata yhtään ketään tuolla kirjoituksella. Pääasia allekirjoittaneen mielestä on, että tehdään edes jotain oman kunnon ja hyvinvoinnin eteen. Se on sitten loppupeleissä ihan sama pumppaako ojentajaa taljassa uusissa Gaspin housuissa vai huutaako Spartaa ja syö kiviä ja hiekkaa. Kunhan ite on itteensä ja omaan harrastamiseensa tyytyväinen. Jos ei ole tyytyväinen, sitten kannattaa miettiä, mitä voisi tehdä toisin.

Mulla on kuitenkin itellä salitaustaa semmonen 10 vuotta 4-5 jakoisella ohjelmalla body-tyyliin, joten omasta mielestäni voin asiasta heittää nettiin mielipidekirjoituksen, kun tommostakin on ite tullut joskus tehtyä.

Ja marks tais huudella niiden kuvien perään.. :mrgreen: En oo ottanu kuvia, enkä ota. Olen kirjannut omia treenejä tuonne mun sivujen foorumille, jonne kaikki halukkaat ovat tervetulleita vakoilemaan treenejä ja tuloksia. Ja paidan aion pitää päällä jatkossakin, varsinkin jos videoin vielä treenejäni 8)

Mulle tärkeintä on se, että olen omaan tekemiseeni tyytyväinen ja tuloksia tulee. Aina tulee välillä itelläkin semmosia ajanjaksoja, jolloin ei kiinnosta treenata ja kunto huononee silmissä. Silloin täytyy jumpata, kun fiilis on kohdallaan.

Ja mitä hiekkasäkkiin tulee, ei kannata lukea mun blogitekstejä välttämättä liian tosissaan. Mikään väline tai menetelmä ei ole niin jumalainen, että sen nimeen kannattaisi vannoa. Olen vaan todennut, että hiekkasäkkitreeni toimii loistavasti moneen tarkoitukseen ja on myös allekirjoittaneen mielestä hauskaa.

- JHR

_________________
Henkilökohtaista kuntovalmennusta, urheillijoiden fysiikkavalmennusta, harjoitusohjelmia, toiminnallisen harjoittelun leirejä ja seminaareja ym:
JR-Valmennus


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com