Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Huhti 27, 2024 9:47 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Painonnostoliiton kokous
ViestiLähetetty: La Joulu 03, 2011 7:24 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Palattiin juuri jännittävältä kokousmatkalta Rouvan kanssa.

Olimme siis Tampereella SPNL:n kokouksessa, jonne siis saa osallistua jokaisesta jäsenseurasta yksi äänestysoikeutettu+max.3 puheenvuoroihin oikeutettua henkilöä. Girevoy Sport Lieto ry oli ainoa kahvakuulaseura jolla oli edustus kokouksessa.
Onneksi oltiin paikalla, sillä ilman meidän ääniä sekä vierustoverina olevan herran ääniä, emme olisi saaneet edustajaa Painonnostoliiton johtokuntaan.
(Luulen että osa Kimmon saamista äänistä johtui siitä että Rouvalla oli kuuma ja villapaita oli pakko riisua, mutta tästä minulla ei ole todisteita :lol: )
Kimmo Kuukasjärvi on siis valittu painonnostoliiton johtokuntaan kaudelle 2012!!!! [smilie=17.gif] [smilie=17.gif] [smilie=17.gif]

Toinen kahvakuulaurheilijaakin lämmittävä esitys oli A1 lisenssistä.
http://www.painonnosto.fi/portal/fi/kil ... lisenssit/
Mikäli asialle ei löydy laillista estettä, muutetaan lisenssin vakuutus vapaaehtoiseksi ja korotetaan liiton lisenssiosuutta 30 euroon.

Muuten meidät otettiin hyvin vastaan ja kaikki olivat ystävällisiä. Toivottavasti seuraavaan kokoukseen ottaisi osaa mahdollisimman monta kahvakuulaurheiluseuraa, näkyvyyttä liitossa ei saa jos ei mene esille.

Ja matkan jännitysmomentti oli siinä että meidän autosta tippui pakoputken takapää, eli oli ruostunut poikki äänenvaimentimen päästä, 100km ennen Turkua. Räntää satoi, oli pimeää kuin helvetissä ja kylmä, eikä työkaluja ja valona toimi kännykkä.
Mä koitin remeleillä sitoa sitä pimeässä ylös jne. Paljon tapahtui yllättäviä käänteitä, mutta kahdeksalta illalla ajettiin kotipihaan ehjinä.
Näinkin voi siis viettää jännittävän lauantai-illan! :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Painonnostoliiton kokous
ViestiLähetetty: Su Joulu 04, 2011 9:05 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
Joo ei ollut turha reissu, eikä tylsäkään :lol:

Mä olin alkuun vähän imarreltu, kun kysyivät ovella heti, että sä olet varmaan Terhi Vierelä... No lopulta selvisi, että naisia oli 4 meidän lisäksi ja he tunsivat kaikki toisensa...

anzuppi kirjoitti:
(Luulen että osa Kimmon saamista äänistä johtui siitä että Rouvalla oli kuuma ja villapaita oli pakko riisua, mutta tästä minulla ei ole todisteita )
Ikäjakauma kokouksessa oli semmoinen, että suurin osa on varmaan eläkkeellä varsinaisesta toimesta tai ainakin siirtymässä lähivuosina. Kyllä siinä riitti pelkästään ystävälliset hymyt ja suorat katseet silmiin. Ja Anzu sähän se istuit kylki siinä sedässä kiinni :shock:

Tilanne on oli semmoinen, että GS Liedolla oli yksi ääni ja meidän viereisellä sedällä (joka on toiminut 5 vuotta painonnostoliiton puheenjohtajana takavuosina) 5 ääntä. Nämä auttoivat Kimmon johtokuntaan. (voittaja sai 39 ääntä, Kimmo 30 ja toinen ja kolmas 27 ääntä...) Nyt on kahvakuulaurheilulla edustus johtokunnassa ja toivotaan, että asiat alkaa etenemään.

Koskaan en ole ollut kokouksessa, jossa suoritetaan 3 lippu äänestystä... Kokouksen piti kestää 2 tuntia, kesti 3,5 tuntia. 8)

sivuhuomautuksena: Meille selvisi myös miten jatkossa maajoukkue saa edustusasut kv-kisoihin. [smilie=0.gif]

Ei ollenkaan turha reissu...

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Painonnostoliiton kokous
ViestiLähetetty: Su Joulu 04, 2011 10:34 am 
Poissa
Satku
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 6:05 pm
Viestit: 4324
Paikkakunta: Kuusamo
Rouva kirjoitti:
Joo ei ollut turha reissu, eikä tylsäkään :lol:

Mä olin alkuun vähän imarreltu, kun kysyivät ovella heti, että sä olet varmaan Terhi Vierelä... No lopulta selvisi, että naisia oli 4 meidän lisäksi ja he tunsivat kaikki toisensa...

anzuppi kirjoitti:
(Luulen että osa Kimmon saamista äänistä johtui siitä että Rouvalla oli kuuma ja villapaita oli pakko riisua, mutta tästä minulla ei ole todisteita )
Ikäjakauma kokouksessa oli semmoinen, että suurin osa on varmaan eläkkeellä varsinaisesta toimesta tai ainakin siirtymässä lähivuosina. Kyllä siinä riitti pelkästään ystävälliset hymyt ja suorat katseet silmiin. Ja Anzu sähän se istuit kylki siinä sedässä kiinni :shock:

Tilanne on oli semmoinen, että GS Liedolla oli yksi ääni ja meidän viereisellä sedällä (joka on toiminut 5 vuotta painonnostoliiton puheenjohtajana takavuosina) 5 ääntä. Nämä auttoivat Kimmon johtokuntaan. (voittaja sai 39 ääntä, Kimmo 30 ja toinen ja kolmas 27 ääntä...) Nyt on kahvakuulaurheilulla edustus johtokunnassa ja toivotaan, että asiat alkaa etenemään.

Koskaan en ole ollut kokouksessa, jossa suoritetaan 3 lippu äänestystä... Kokouksen piti kestää 2 tuntia, kesti 3,5 tuntia. 8)

sivuhuomautuksena: Meille selvisi myös miten jatkossa maajoukkue saa edustusasut kv-kisoihin. [smilie=0.gif]

Ei ollenkaan turha reissu...

Huippu reissu teillä [smilie=17.gif] [smilie=17.gif] [smilie=17.gif]
Ensmäisenä olisinkin kysynyt noista spnl uusista edustus asuista...

_________________
Kev:n treenit ke ja su klo18-19 yu-kentällä

Osteopaatillekko ?
http://www.suomenosteopaattiliitto.fi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Painonnostoliiton kokous
ViestiLähetetty: To Joulu 29, 2011 5:52 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Painonnostoliitolta tuli tiedote.

Tässä kaikkia kisaajia koskettavat asiat, tiedoksi niillekkin jotka eivät SPNL:n alaiseen seuraan vielä kuulu.

Uuden 1.1.2012 alkavan lisenssikauden myötä yli 35 vuotiailla ja sitä vanhemmilla on nyt myös mahdollisuus kilpailla ilman vakuutusta. Tällöin kilpailijan on palautettava omavastuusitoumus antidopingsitoumuksen lisäksi.
Kertalisenssiin tuli myös muutos. Nyt voi ilmoittaa milloin haluaa vakuutuksen voimaan, eli lisenssin voi maksaa etukäteen ja lisäksi kertalisenssin voi ottaa useamman kerran vuoden aikana.
http://www.painonnosto.fi/portal/fi/kil ... lisenssit/
Kaikki A-, B- JA C-lisenssin sekä punttikoululisenssin lunastaneet urheilijat saavat Tempauslehden lisenssikauden loppuun asti.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 94 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com