Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Huhti 27, 2024 11:22 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: CompactFit GS -team
ViestiLähetetty: Ke Loka 05, 2011 5:47 pm 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: To Huhti 16, 2009 3:07 pm
Viestit: 654
Moi,

Olemme perustamassa lähiaikoina uutta joukkuetta, jossa alkuvaiheessa tulevat toimimaan ainakin Girevoy Sport-, sekä CrossTraining –teamit.

Näistä ensimmäiseen olemme nyt värväämässä lajista kiinnostuneita ja tunnollisesti harjoittelevia miehiä, naisia, tyttöjä, poikia, tyttöpoikia ja poikatyttöjä. Jopa veteraanit ovat tervetulleita! Olikos se eläkeikä tässä lajissa 35 vuotta...

Emme vaadi aikaisempaa kokemusta GS:stä kilpailumielessä, mutta kahvakuulilla harjoittelua olisi hyvä olla takana jo jonkin verran. Joukkueeseen otamme alkuun vain rajallisen määrän nostajia, jotta voimme taata hyvälaatuisen opetuksen.


Emme siis vaadi hakijalta lähtökohtaisesti mitään muuta, kuin omistautuneisuutta kahvakuulilla harjoitteluun, sekä monipuoliseen harjoitteluun yleensäkin!
Se mitä me tarjoamme, on alalla kauan aikaa työskennelleiden korkean ammattitaidon, Helsingin Mäkelänkadulla sijaitsevat hyvätasoiset harjoitustilat yhteisille treeneille, varmasti laadukkaat harjoitteluvälineet, sekä hyvät luontaisedut. Näistä voisi mainita mm. vähintäänkin reilut alennukset omaan käyttöön tuleville kuulille, sekä muille harjoitteluvälineille!

Yhteisiä treenejä tullaan järjestämään 1-3 kertaa kuussa, jatkossa useamminkin, kunhan saadaan homma käyntiin ja hyvät taustajoukot avustamaan homman pyörittämisessä.

Jos koet olevasi CompactFit- ainesta ja nostolavalle nousu jossain hamassa tulevaisuudessa ei ole mahdoton ajatus, niin pistähän vapaamuotoista hakemusta tulemaan sähköpostiosoitteeseeni jukka(a)compactfit.com.

Kyselyjä voi laittaa myös tämän foorumin kautta, niin saadaan vastaukset saman tien kaikkien korville.

Äläkä stressaa turhia, sillä mistään elämää vakavammasta asiasta tässä ei ole kyse. Jos haluat päästä nostamaan hyvässä opissa ja ajoittain melko mukavien ihmisten seurassa, niin viestiä vain tulemaan.

Kokeneetkin konkarit ovat tervetulleita!!!


Terveisin,

Jukka


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: CompactFit GS -team
ViestiLähetetty: Ke Loka 05, 2011 5:51 pm 
Poissa
Satku
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 6:05 pm
Viestit: 4324
Paikkakunta: Kuusamo
Hyvä Jukka ja CompactFit [smilie=17.gif] [smilie=17.gif]

_________________
Kev:n treenit ke ja su klo18-19 yu-kentällä

Osteopaatillekko ?
http://www.suomenosteopaattiliitto.fi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: CompactFit GS -team
ViestiLähetetty: Ke Loka 05, 2011 6:22 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
Kuulostaa hyvältä! Hienoa! [smilie=17.gif]

Mä en ole maantiellisestikkään tulossa, mutta uteliaisuuttani kysyn, onko kyseessä valmennussuhde siis?
Ja onko tuolle mahdolliselle valmennukselle määritelty joku kuukausihinta?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: CompactFit GS -team
ViestiLähetetty: Ke Loka 05, 2011 6:40 pm 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: To Huhti 16, 2009 3:07 pm
Viestit: 654
anzuppi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä! Hienoa! [smilie=17.gif]

Mä en ole maantiellisestikkään tulossa, mutta uteliaisuuttani kysyn, onko kyseessä valmennussuhde siis?
Ja onko tuolle mahdolliselle valmennukselle määritelty joku kuukausihinta?


Ihan henkilökohtaiseen valmennukseen ei varmaan ole ajallisesti suuremmin mahdollisuutta, mutta sitäkin toivottavasti jossain määrin ja sen takia pidämme alkuun joukkueen koon pienenä, jotta voisimme ottaa yksilölliset erot ja vaatimukset huomioon.

Etävalmennusta ei ainakin alkuun mietitä, ellei sitten kuulu näihin "konkareihin". Tässä siis voidaan katsoa tilanteen mukaan, mutta lähtökohtaisesti vaatii mahdollisuutta osallistua yhteisiin harjoituksiin.

Joukkueen jäseniltä emme veloita mitään! Poisluettuna yhdistyksen vuosimaksut jne.

Kiitos kannustuksesta! :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: CompactFit GS -team
ViestiLähetetty: To Loka 06, 2011 7:00 am 
Poissa
Käsi joka pommia heiluttaa

Liittynyt: Pe Marras 12, 2010 8:45 pm
Viestit: 28
Paikkakunta: Helsinki
Kuulostaa hyvältä! Kiinnostusta varmasti löytyy.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: CompactFit GS -team
ViestiLähetetty: To Loka 06, 2011 4:57 pm 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: To Huhti 16, 2009 3:07 pm
Viestit: 654
Huomiona muuten, että siis myös yli 35 vuotiaat ovat tervetulleita!!! :D

Ulkopaikkakuntalaisille: laittakaa vain viestiä tulemaan, jos teillä olisi halukkuutta liittyä joukkoon, sillä tässä koko ajan homma elää ja me elämme sen mukana. :wink:
Esim. Tampereelle aukeaa tammikuussa CompactFit Crosstraining Center, jossa on sitten muuten 2600 neliötä tilaa temmeltää!!! Lisätietoa löytyä väliaikaisilta "sivuilta" osoitteesta www.compactfit.fi.

Tarkoittaa siis, että CompactFit GS -team tullaan perustamaan myös Tampereelle, jos halukkuutta/halukkaita löytyy. Helsingin porukka alkaa jo hyvää vauhtia täyttyä. Suuri kiitos siitä teille kaikille!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: CompactFit GS -team
ViestiLähetetty: Su Loka 09, 2011 2:14 pm 
Poissa
Villalangan mitalla
Avatar

Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:35 am
Viestit: 670
Paikkakunta: Lieto
Loistavaa meininkiä!!! [smilie=12.gif]

_________________
Girevoy Sport Lieto


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: CompactFit GS -team
ViestiLähetetty: Ti Loka 11, 2011 6:49 am 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
Hienoa että teillä on joukkue. Mutta Jukka, voisitteko ystävällisesti koittaa värvätä siihen nostajia jostain muualta kuin minun joukkueestani, kiitos. Kiinnostuneita löytyy varmasti muutenkin.

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: CompactFit GS -team
ViestiLähetetty: Ti Loka 11, 2011 8:17 am 
Poissa
Villalangan mitalla

Liittynyt: To Huhti 16, 2009 3:07 pm
Viestit: 654
Kukka kirjoitti:
Hienoa että teillä on joukkue. Mutta Jukka, voisitteko ystävällisesti koittaa värvätä siihen nostajia jostain muualta kuin minun joukkueestani, kiitos. Kiinnostuneita löytyy varmasti muutenkin.


En ole Kukka kehenkään ollut yhteydessä, joten on täysin nostajan oman harkinnanvarassa yhteydenotot minun suuntaan. Kenenkään varpaille mulla ei ole tarvetta, eikä halua astua. Varmaan pystyt tämän Kukka itse hoitamaan nostajan kanssa keskenänne, jos näin on päässyt käymään ja hän tekee sitten itse päätöksensä ja ilmoittaa minulle henkilökohtaisesti miten haluaa menetellä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: CompactFit GS -team
ViestiLähetetty: Ti Loka 11, 2011 2:51 pm 
Poissa
Meikit, ketjut ja GS-vyöt
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:48 am
Viestit: 5368
No, mä jo ajattelinkin että ei tässä nyt sentään mikään Real Madrid olla. Melkein, tosin! :mrgreen:

_________________
Kukkalaakso.com
https://www.facebook.com/KukkaLaakso


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 109 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com