Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Huhti 27, 2024 1:32 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 55 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Maalis 05, 2013 12:46 pm 
Poissa
Kisamallin jylhät piirteet

Liittynyt: To Kesä 10, 2010 4:10 pm
Viestit: 458
Paikkakunta: Helsinki
L.K kirjoitti:
Okei, näin kutakuinki oletinkin. Tuomaripolitiikka tulee olemaan ehkä vähän haasteellinen tuolla sitten, mutta kahtotaan mitä keksitään..

Onko valiokunnalla heittää vinkkeä mistä kannattaisi sitten kysellä jos tarvisi saada paikalle dumareita...eli lähinnä sellaisia ketkä pääsisivät arkipäivänä paikalle irtoamaa ja tietty siedettävä matkan päässä Haminasta ettei sitten esim matkakorvaukset tms muodostu liian isoiksi..



Työkuvioista en vielä tiedä, mutta mahdollisesti voisin päästä tuomaroimaan. Helsingistä ei kauaa Haminaan aja. Kävin vasta Kallen kurssin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 05, 2013 5:13 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Meillä on ollut L.K. :n kanssa puhetta asiasta, mä vaan olen haluttuna ajankohta toisessa reunassa maata ja aikataulun kanssa voi olla hektistä, mutta mä olen yksi kouluttajaoptio.

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 05, 2013 6:42 pm 
Poissa
Kaikkien pääkouluttajien äiti

Liittynyt: Ma Helmi 27, 2012 11:44 am
Viestit: 195
Paikkakunta: Hyvinkää
Heikki kirjoitti:
Meillä on ollut L.K. :n kanssa puhetta asiasta, mä vaan olen haluttuna ajankohta toisessa reunassa maata ja aikataulun kanssa voi olla hektistä, mutta mä olen yksi kouluttajaoptio.


Hienoa Heikki jos pääsisit tarvittaessa kouluttamaan.

_________________
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 06, 2013 7:39 am 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: To Joulu 30, 2010 12:11 pm
Viestit: 956
Paikkakunta: Kotka
Meidän seuran kuulaohjaajistosta varmaan olisi ihan halukkaita/innnokkaita ko.koulutukseen,mutta aikatauluthan tässä eniten sotkee kun huhtikuun aikana ei oikein natsaa eli menis tohon toukokuulle ja sielläkin mieluiten joku viikonloppu ennen kisoja.

Jos joku tulis Kotkaan koulutuksen pitämään, ilman muuta meidän seuran puolesta maksetaan asianmukaiset kulukorvaukset yms.

_________________
Punire Corpus, Firmo Animus.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 06, 2014 4:47 pm 
Poissa
Painovoima paras voima
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 03, 2012 10:45 am
Viestit: 99
SORMEN TEIPPAUS KILPAILUSSA

Tiedän että sormien teippaus on ollut tapauskohtaista ja että teippausta ei apuvälineenä hyväksytä ellei esim paikata vertavuotavaa haavaa jottei kahva kastu ja lipeä otteesta sen vuoksi aiheuttaen vahinkoa johonkin ihmiseen tai kiinteämpään ympäristöön.

Mitäs mieltä tuomaritehtäviä suorittavilla olisi minun tapauksestani?
Vasemmasta keskisormestani hajosi jännetuppi jota korjattiin leikkauksella ja olen siitä kuntoutumassa. Korjattu jännetuppi ei ole yhtä vahva kuin alkuperäinen joten sen rikkoutuminen uudestaan on riski ja uuden vamman korjaamisen onnistuminen ei olisi yhtä todennäköistä kuin ensimmäisen. Tätä siis vältän parhaani mukaan etten riskeeraisi ensisijaista uraani kitaristimuusikkona.
Treenaamista en kuitenkaan lopeta, voin treenata mutta sormi on syytä tukea esimerkiksi joustamattomalla teippauksella tai leveällä sormuksella.

Voisinko osallistua jatkossa LC-SM-kisoihin (tai muihin virallisiin) käyttäen invasormessani teippausta? Tai jos teetän siihen leveän sormuksen, sallitaanko sitä vaihtoehtoisesti? Teippihän teoriassa parantaa terveen sormen otevoimakkuutta mutta minun tapauksessa se estää invaliditeetin muuttumista traumaksi. Sormus vastaavasti saattaisi jopa haitata otetta tai hiertää pahimmillaan ihoa mutta ainakin säästäisi jännetupen. Iho kasvaa aina uudestaan (joo on huomattu näiden treenivuosien mittaan ;D )

Tai jos tämä ei käy niin sitten osallistun vain epävirallisiin salikisoihin. Onhan sekin mahdollisuus.
Muahan ei kisat todellisuudessa kiinnosta mitenkään muutoin kuin että joku kisailu, saati mitali, näyttäisi hienolta PT-CV:ssä :)

_________________
Kisoissa ei voita vahvin vaan se joka nostaa eniten.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 07, 2014 7:05 pm 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma
Avatar

Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 8:04 pm
Viestit: 156
Paikkakunta: Helsinki
Nostovyön käyttämisestä kilpailuissa
Vyön mitat on säännöissä määritelty hyvin, mutta tähän en löytänyt vastausta: saako käsivarsi=kyynärpää koskea vyöhön?

_________________
an ko määki nosta, iha yhtäkkii vaa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 07, 2014 8:54 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Ennen oli sääntönä että saa koskea,mutta kyynärpäitä ei saa kannatella/levätä vyön päällä! :mrgreen:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 07, 2014 9:48 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista

Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 4:29 pm
Viestit: 1469
Paikkakunta: Oulu
Ainakin tuoreimissa säännöissä oli, että saa koskea vyöhön.. Vyöstä ei silti saa tehdä mitään telinettä kyynärpäille, eli sopivasti tiukalla pitää olla.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 06, 2014 7:48 am 
Poissa
Painovoima paras voima
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 03, 2012 10:45 am
Viestit: 99
Mitenköhän tuo sormen teippaus? Jätänkö lajin kilpailut kokonaan ja siirryn jumppakuntoilupuolelle tyystin? Ilmeisesti :c

_________________
Kisoissa ei voita vahvin vaan se joka nostaa eniten.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Joulu 14, 2014 12:05 am 
Poissa
Painovoima paras voima
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 03, 2012 10:45 am
Viestit: 99
Jees teipillä treenaan. En ole mitään sormusta teettäny sormeen, ei moinen toimisi ja unohtaisin ja hukkaisin sen kuitenkin johonkin :)
Ehkäpä 2015 alan uudestaan treenaamaan tavoitteellisesti LC:tä ja pyrin osallistumaan kuntoluokkaan, tottakai murskaten 2013 tulokseni.
Kokeilin varovaisesti nostella kuulia ja tekniikka on jossain horrostakin syvemmässä tilassa eikä kuntokaan ole häävi. Tämä vuosi on mennyt lähinnä voimaa treenaten kyykyn parissa...

_________________
Kisoissa ei voita vahvin vaan se joka nostaa eniten.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 55 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 116 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com