Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 4:21 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Nostovöistä
ViestiLähetetty: La Syys 17, 2016 1:30 pm 
Poissa
Painovoima paras voima
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 03, 2012 10:45 am
Viestit: 99
Sitä minä vaan ihmettelen että jos vyön laittaa niin kireälle että se tukee notkoisaa selkääni nostaessa se alkaa haittaamaan hengittämistä jolloin ei 3 minuuttia kauempaa pysty nostamaan temposta riippumatta kun ei voi hengittää syvään.

Jos vyö on niin löysällä ettei haittaa hengittämistä niin sitten se ei kyllä mitenkään tue selkääkään.

Joten onko tuosta vyöstä mihinkään muuhun kuin kyynärpäätueksi, johon sitä ei saa käyttää, mutta jota kuitenkin kisoissa tehdään sen verran kuin sallitaan, eli niin paljon kuin mahdollista, tuomarin hylkäämättä..?

_________________
Kisoissa ei voita vahvin vaan se joka nostaa eniten.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Nostovöistä
ViestiLähetetty: Su Syys 18, 2016 3:37 pm 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma

Liittynyt: Ti Elo 18, 2015 2:35 pm
Viestit: 134
Paikkakunta: Haapajärvi
Itselläni on myös notko selkä ja vyö auttoi huimasti isojen kuulien kanssa. Loppui selkä kivut kuin seinään. Itse pidin alussa löysemmällä ja kiristin pikku hiljaa. Minulla ainakin vyö auttoi tukemaan enkä ole saanut siitä mitään hyötyä pidossa. Nyt etsiskellyt tosin uutta vyötä, mutten ole sitä vielä löytänyt.

_________________
Lahjakkuus sinulla on luonnostaan. Taito kehittyy vain tuntien ja tuntien harjoittelusta !
http://teamnurmenniemi.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Nostovöistä
ViestiLähetetty: Ma Syys 19, 2016 8:33 am 
Poissa
Vanhan koulun voimailija

Liittynyt: Pe Elo 05, 2011 2:54 pm
Viestit: 292
Paikkakunta: Varkaus
Mä kans käytän vyötä nyt kun harjoittelen 2x16kg LC:tä. 2x12kg kanssa en tarvitse enää, mutta 2x16kg treenin jälkeisenä päivänä tuntuu alaselässä ja vyön käyttö on auttanut siihen ettei koske enää. Mä kans joudun vetämään aika tiukalle kun muuten siitä ei ole hyötyä. Hengitykseen en ole huomannut vaikuttavan. Tosin mä asetan vyön "vinoon" siten, että selän puolella se on siinä notkon alapuoliskolla ja edessä aivan alavatsan päällä. Tällä massalla valitettavasti kyynärpään ja vyön väliin muodostuu "makkara" joka sitten aiheuttaa sen, että väkisin on kyynärpäiden alla mustelmat pitkissä sarjoissa, mitta niihinkin tottuu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Nostovöistä
ViestiLähetetty: To Joulu 15, 2016 7:25 am 
Poissa
Painovoima paras voima
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 03, 2012 10:45 am
Viestit: 99
http://www.32kg.pro/online-store/!/VEGA ... 3D11357019

Venäjän pioneerilla on uusia synteettisiä materiaaleja saatavilla. Täytynee harkita kenkien ja vyön päivittämistä vaikka toisaalta viime aikoina olen nostellut enimmäkseen ilman kenkiä ja ilman vyötä. Raskaampien kuulien kanssa on alkanut alaselkä hieman kipeytymään joten täytynee hieman opetella vyön käyttöä taas. Enpä minä enää kisoihin haikaile vaan itseäni varten treenaan joten voinhan tehdä lyhyempiä sarjojakin... Tuun kisoihin sitten kun pystyn tekemään max 6 minuutissa tulosta niin paljon että voi kisata 10min nostavien kanssa :'D

_________________
Kisoissa ei voita vahvin vaan se joka nostaa eniten.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Nostovöistä
ViestiLähetetty: Ke Maalis 01, 2017 1:30 pm 
Poissa
Painovoima paras voima
Avatar

Liittynyt: Su Kesä 03, 2012 10:45 am
Viestit: 99
pyykkonen kirjoitti:
Eikö tuo Bolt olisi ollut just sun laji?


Täytynee kai siihenkin joskus ottaa kosketusta, ties vaikka oiskin. Yleisesti ottaenhan kaikki GS-touhu on kestävyysurheilua ja mä oon kyllä ihan sprintteri luonnostani. Odotan salaa että saadaan kisoihin myös jotain 2x40kg LC-luokkia jotta voin vaan nostaa "niin monta kuin menee" miettimättä yhtään ajankäyttöä tai pacea :D

_________________
Kisoissa ei voita vahvin vaan se joka nostaa eniten.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com