Pisteet Pyykköselle
Ja kaikille jotka on ollu auttamassa. Tsigamageeta että entistä enemmän infoa on nyt yhdessä paikassa ja helposti nähtävissä. Vielä kun liitetään siihen tämä uusi kuulailukartta, niin tää foorumihan on kohta turha, kenenkään ei tartte jutella toisilleen mistään
Mun (Lumme) kehonpainoni kisoissa on vaihdellut 68 ja 72 kilon väliltä, eli kelpaako jos vaan laitat jokaiseen mua koskevaan kohtaan että 70 kg? Vois tietysti kaivella esiin kisakohtaisia kehonpainoja mutta painoluokka taitaa pysyä samana kumminkin, tai ainakin että oon joka kisoissa ollu yksin painoluokassani?
Nostajakohtaisilla sivuilla vois myös lukea nostajan painoluokka, painoluokat tai suurinpiirteinen kisapaino tyyliiin xx - xx kg.
Nostajakohtaisilla sivuilla olis kans kiva, jos vois halutessaan laittaa treenienkkojakin. Selvästi erikseen merkittyinä tietysti (vaikka sulkeissa kisaenkan perään), teidän puristien tyynnyttämiseksi, koska mikäänhän ei ole niin pyhä kuin kisat ja mitään ei ole nostettu jos tuomari ei nähnyt
. Kukin lukija sais ite päättää, kuinka vakavasti ottaa toisen treenienkkoja, ja samalla nähdä että keille kisatilanne on tuloksia auttava, keille tuloksia heikentävä tekijä. Tois vähän persoonallisuutta sivuille kans, jos niissä vois kukin nostaja halutessaan kirjotella jotain GS-tavoitteistaan, taustastaan, mottonsa tai muuta pientä hauskaa. Ja kuvat on aina kivoja.
Työlästä, joo. Olisko siks mahdollista antaa jokaiselle nostajalle joka sitä pyytää oikeudet muokata omia oheistietojaan? Ja vain näitä oheistietoja tietenkin, ei kisatuloksiaan