Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 8:20 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Helmi 11, 2011 7:03 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
tuomi kirjoitti:
Jotenkin helpottavaa kuulla, että sullekin voi vielä tulla mustelmia..

Ei mulla tule mustelmia muiden kun noiden Kettleguardien kanssa :roll:
Ehkä ne voisi toimia tavis resorien päällä :lol:

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 11, 2011 7:36 pm 
Poissa
Funktionaalisuuden ruumiillistuma
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 9:31 pm
Viestit: 139
Minulla on itse asiassa tänään ensimmäistä päivää Kettle guardit käytössä ja hyvältä tuntuu. :) Ainakaan vielä en huomannut, että painaisi mistään.

http://www.kissanpaivia.com/24/?p=4856

_________________
24 Blogi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 11, 2011 7:51 pm 
Poissa
Lujaterässydän

Liittynyt: Su Helmi 07, 2010 1:58 pm
Viestit: 232
Paikkakunta: Kahvimaa
maakku kirjoitti:
tuomi kirjoitti:
Noi kettleguardit toimii mulla ihan hyvin, mutta niistä jää mulle sellainen rantu käteen treenin jälkeen siitä lätkien välisaumasta. On kerran ollut sellainen mustelmaraitakin kädessä :shock: Et en tiedä pitäiskö kehittää jotain niiden alle ja sitten guardit päälle, tai jotain.. Mulla on kanssa ihan rimpularanteet.


Minulla auttoi noihin raitoihin kun käänsin nuo guardit kokonaan nurinpäin, eli niin että avosauma näkyy ulospäin ja mainostekstit on ihoa vasten.


Tämänkin mä tein jo melkein heti ensimmäisenä.. Se auttoi edes vähän.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 16, 2011 8:51 pm 
Poissa
Painovoima paras voima

Liittynyt: To Elo 05, 2010 8:30 am
Viestit: 90
Kuulamallilla tuntuu olevan aika ratkaiseva vaikutus noitten mustelmien syntyyn. Pyöreillä kisakuulilla luulisin olevan helpointa välttää ne (en oo koskaan kokeillu), mutta sitten nää ihme markettikuulat missä jostain ihme syystä on ne littanat sivut, niin se reuna tosiaan painaa just väärään kohtaan esim räkkipidossa jos on vähääkään painavampi kuula. Huomasin siis, että tekniikkaharjoittelun ja rannesuojien lisäksi ehkä kannattaa ettiä pyöreempi kuula!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Tammi 03, 2012 7:58 pm 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: Ma Tammi 02, 2012 8:51 pm
Viestit: 2
Onpa ollut kiva kuulla et mustelmia tulee pidempäänkin harrastaneille. Mullekkin mustelmia tulee tosi helposti ja perus hikinauhoista ei ole paljon apua ollut. Ja pitkähihaisen paidan kans tulee auttamatta liian kuuma.. Just nuo työnnöt ja rinnallevedot on mullekkin se suurin mustelmien aiheuttaja varsinkin jos teen pidempää sarjaa 12kg kuulalla tai yritän rämpiä 16 kg:n kans. Vajaan vuoden olen n. 1-2 krt viikossa harjoitellut muun liikunnan ohessa ja n. 3kk sitten siirryin 8kg:stä 12 kiloseen. Vielä saa paljon harjoitella et uskallan kunnolla käydä 16 kg kimppuun


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 22, 2012 5:32 pm 
Poissa
Heiluttaa, vai eikö heiluttaa?

Liittynyt: To Joulu 29, 2011 3:11 pm
Viestit: 7
Hei vaan kaikille. Tämä video kannattaa katsoa useaan kertaan ajatuksen kanssa läpi, se auttoi minulla kyllä tosi hyvin, myös siihen ettei kädet ole auki tempauksia ja rinnallevetoja tehdessä raskaammilla painoilla. Syynä oli vain hieman väärä ote.
http://www.youtube.com/watch?v=ZwrCNrtA ... re=related

Nyt tuntuu että hiomista taas on Original -kuuliin siirtymisen takia koska niissä on pienempi väli kahvan ja pallon välissä vrt. "ne toiset kuulamallit. Mutta kyllä se siitä. Kun kädet eilisestä taas paranee niin huomenna jatketaan=)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 25, 2014 9:17 am 
Poissa
Heiluttaa, vai eikö heiluttaa?

Liittynyt: Ke Heinä 11, 2012 4:02 am
Viestit: 8
Minä olen harrastanut kuulailua jo kolmisen vuotta ja saan edelleen mustelmat ranteisiin, jopa pelkästään työnnöstä. Johtunee painavasta kuulasta (16-20kg) ja mustelmaherkkyydestä tai sitten on edelleen tekniikka päin.... :D Myös sisäreidet on mustelmilla jos on tehnyt riveä tai lc:tä, varsinkin kahdella kuulalla.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com