Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on To Maalis 28, 2024 3:05 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Maalis 30, 2011 7:22 pm 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Ke Maalis 23, 2011 9:31 pm
Viestit: 41
Moikka!

Olen yrittänyt foorumia selailla, mutta pohjoiskarjalaisia harrastajia ei ole löytynyt. Lähinnä minulla on taka-ajatuksena se, että gs-treeni kiinnostaisi, mutta en oikein omin päin hahmota tempauksen ja työnnön tekniikkaa. Lienen hieman motorisesti rajoittunut :roll: Onko Joensuun seudulla mitään treeniporukkaa tai harrastajia, jotka ehkä joskus voisivat neuvoa aloittelijaa? Ekat kuulat ovat tulossa pian kotiin, ja treeni voi alkaa. Olen käynyt kahvakuulatunneilla, mutta gs-tekniikkaa siellä ei ole käyty. Monipuolisen hikijumpan kuulalla kyllä saa aikaan "fitnessliikkeilläkin"...!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 19, 2011 6:30 am 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: Ma Huhti 18, 2011 11:28 am
Viestit: 2
Mie oon joensuusta ja onhan tuota tullu harrastettua oheistreeninä ny semmonen 2-3vuotta. Ny lähiaikoina enemmän kiinnittäny tohon tekniikkaanki huomiota ku alussa se ol semmosta et koha pyöritellään. Et sattus tietää täältä päin halval 24kg:n kuulia ?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 19, 2011 7:10 am 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Ke Maalis 23, 2011 9:31 pm
Viestit: 41
En tiiä yhtään paikallista kuulatarjontaa. Kisakuulia ei tietääkseni mistään saa, pienempiä kuulia saa isommista marketeista, Intersportista ja Carlsonilta. En tosin tiedä, saako noin isoja.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 19, 2011 5:47 pm 
Poissa
Ensimmäinen heilautus takana

Liittynyt: Ma Huhti 18, 2011 11:28 am
Viestit: 2
no mie kävin tokmannil 12,16 ja 20kg:sen ja ne ol tosi edulliset mut siitä isompaa ei kuulemma oo sinne ainakaan ihan heti tulossa. Oon yrittäny netistä kahella löytyskö edullisesti mistään mut vähä tyhjä arpa. Ottaen huomioon että netistä tilatessa rahti on aika kallis.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 15, 2011 12:28 pm 
Poissa
Pommin hyötykäyttäjä

Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 10:38 am
Viestit: 5
Itseänikin kiinnostaisi saada tekniikkaopastusta varsinkin kun kuulailuinto on alkutaipaleella. Haaveena olisi joskus osallistua GS kisoihin (pitäähän sitä jotain taivoitteita olla ja kun jotain ruvetaan tekemään niin tehdään se kunnolla) ja mukava olisi saada heti alusta tekniikka kohilleen.
20kg kuulat on itellänikin suurimmat mitä olen kaupoissa nähnyt.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Loka 03, 2011 6:52 pm 
Poissa
Pitkä sykkeli kahdella pommilla

Liittynyt: Ke Maalis 23, 2011 9:31 pm
Viestit: 41
Joensuussa on näköjään vain aloittelijoita :D


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com