Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Huhti 27, 2024 8:43 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 08, 2008 5:01 pm 
Poissa
Käsi joka pommia heiluttaa

Liittynyt: To Maalis 06, 2008 1:58 pm
Viestit: 23
Tuo kyllä vois olla hyvä... mut toisen sieraimen tukkii paikoiltaan mennyt rusto joten, en usko että tuo kannu on lopullinen ratkaisu asiaan. Tuskin kummoinen operaatio on kun ottaavat ruston pois tai muuten rustaavat sen kuntoon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 08, 2008 5:45 pm 
Poissa
Nollatoleranssi katkaravuille

Liittynyt: To Tammi 17, 2008 1:28 pm
Viestit: 59
Kehon kuuntelu on kyllä vaikea laji.
Mutta niinkuin TumppiW sanoi, monesti käy niin että kunhan saa vain nihkeyden pois kunnon lämmöllä niin reeni lähteekin rullaan tosi hyvin. Moni asiahan vaatii kunnon esileikin onnistuakseen.:D

Nykyään vaan saa pihan lapsilta ihmetteleviä katseita, kun 10 minsaa pitää hyppiä haarahyppyä ennen kun uskaltaa heittää lumipallon...Ulkomaan työreissuilla default-olotilana oleva väsymysvitutus poistuu monesti kevyelläkin jumpalla, kunhan saa vaan sen jumpan "väkisellä" tehtyä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 09, 2008 1:09 pm 
Poissa
Janimal
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 10:17 am
Viestit: 1785
Paikkakunta: Hämeenlinna
marks kirjoitti:

Entä jos kehon ääni jää kuulematta, treenipakkomielteen (adrenaliini-addiktio) tai vetelyyden takia?


Mä olen ainakin joutunut opettelemaan hiukan kantapään kautta tuota ekaa pointtia. Monesti haluaisi treenata, vaikka edellisestä treenistä on vielä liian vähän aikaa, eikä kroppa ole valmis. Pitää vaan pakottaa itsensä tekemään mieluummin jotain palauttavia juttuja, kävelyä, mobbausta tjms. ja jättää kuulat nurkkaan. Olen ehkä jo hiukan oppinut tuota, mutta kun into on kova niin välillä ei voi mitään.. :oops:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 09, 2008 3:44 pm 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
Jani kirjoitti:
marks kirjoitti:

Entä jos kehon ääni jää kuulematta, treenipakkomielteen (adrenaliini-addiktio) tai vetelyyden takia?


Mä olen ainakin joutunut opettelemaan hiukan kantapään kautta tuota ekaa pointtia. Monesti haluaisi treenata, vaikka edellisestä treenistä on vielä liian vähän aikaa, eikä kroppa ole valmis. Pitää vaan pakottaa itsensä tekemään mieluummin jotain palauttavia juttuja, kävelyä, mobbausta tjms. ja jättää kuulat nurkkaan. Olen ehkä jo hiukan oppinut tuota, mutta kun into on kova niin välillä ei voi mitään.. :oops:


Into on kova monella. Niinpä. :lol:

Vanha sanonta sanoo, ettei hätäilemällä tule kuin kusipäisiä lapsia (ja GS.ssä olkapää, käsinahka, selkä yms. muita vammoja) :lol:

Kyllä se kärsivällisyys on viisautta ja viisaushan tulee kokemuksen ja iän myötä , jos tulee :twisted:

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 84 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com