Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Huhti 27, 2024 9:52 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Tammi 23, 2012 3:47 pm 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: Su Marras 13, 2011 11:23 am
Viestit: 73
Nyt on pari kuukautta tullu mobbailtua lähes päivittäin, netistä löytyviä juttuja sekasin. Pääpaino rangassa ja lonkissa. Kuulailuun yhdistettynä, ei ole ranka voinunnäin hyvin pitkiin aikoihin.

Noh, kummallista on, että mulla jostain syystä kipeytyy oikean jalkaterän ulkosyrjä. Kuulostaa hullulta, tiedän. Ensin syytin uusia työkenkiä, vaihdoin takas vanhoihin, kipu jatkuu. Sitten pidin parin viikon tauon mobbailusta ja käytin vanhoja kenkiä. Kipu hävisi. Nyt pari päivää taas mobbaa ja taas sama noin 10cm pätkä kipee, just sama kohta.
Ja kivulla tarkotan siis, että kävely on ajoittain todella vaikeeta, asian kans pärjään kuitenki. Töissä kuotenkin jalkeilla koko ajan.

Kaiken kaikkiaan mobbbaus on tehny tosi hyvää, mutta voiko olla kun lonkkien ja rangan liikkuvuus lisääntyy, niin jopa askellus yms kävelyyn vaikuttavat asiat muuttuu, aiheuttaen kivin. Luonnehtisin itseäni rautakangeksi ennen, edistystä sen suhteen on tapahtunut. Varsinkin lonkat ollu tosi tukkoset.

Onko muilla vastaavia orastavia mielenvikaisuuksia ilmenny? :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Helmi 07, 2012 7:31 pm 
Poissa
Keho, mieli ja rauta

Liittynyt: Su Marras 13, 2011 11:23 am
Viestit: 73
Mobbausta ja etenkin venyttelyä reilusti lisää, kaikki jalkavaivat hävinneet.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 08, 2012 3:05 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Mä olen varovasti lisännyt mobbailua siihen malliin, että siitä tulosi jossain vaiheessa tapa.

Kuitenkin olen huomannut, että nyt kiinnitän huomattavasti enemmän huomiota jumisuuteen ja kireyksiin kuin ennen. Luultavasti kyse on enemmänkin siitä, että tunnistaa ja tiedostaa ylimääräisen jumin tai kireyden kuin siitä, että nykyinen harjoittelu niitä jotenkin enemmän tuottaisi.

Tai sitten se on vaan vanhenemisen oireita mulla :)

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Helmi 08, 2012 4:00 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 1:16 pm
Viestit: 2501
Komppaan edellisiä. Mitä enemmän jumppaa ja joogaa, sitä paremmin tuntee jokaikisen nikamalukon ja lihaskireyden. Kannattaa silti jumppailla, eihän me harrastajat saada treenaamisesta muutakaan palkintoa kuin opitaan tuntemaan kroppamme.

_________________
Näin käy kun saku ottaa liikaa punttia:
https://youtu.be/qBt3kk1pNTk

Myrskylän mies jyrää:
https://youtu.be/1H_JzBVqkuI


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 93 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com