Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on La Huhti 27, 2024 3:50 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tiibetiläiset riitit
ViestiLähetetty: Pe Helmi 10, 2012 8:22 pm 
Poissa
Kahvakuulaholisti
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 1:34 pm
Viestit: 3348
Paikkakunta: Lappeenranta
Moni (kuten minä) suorittaa ainakin ajoittain Tiiibetiläisiä riittejä mobbana/jumppana/lämppänä. Parempiakin "jumppia" saattaa löytyä, mutta tämäkin on mielestäni hyvä ja yksinkertainen

Linkistä löytyy ohjekirja enlanniksi http://www.mkprojects.com/pf_TibetanRites.htm jota selittää historiaa ja filosofiaa ja tässä alla olis versio U-tube videoina

http://www.youtube.com/watch?v=juZxrvc8-A4

Muistakaa, että ei tarvitse tehdä heti 21:tä toistoa, vaan aloitta vaikka kolmesta ja lisätä kehityksen mukaan pari toistoa kerrallaan.

_________________
Koska sivistys on pinnallista...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tiibetiläiset riitit
ViestiLähetetty: Pe Helmi 10, 2012 8:58 pm 
Poissa
Mobilisaation Mestari ja IMALS
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 4:16 pm
Viestit: 4445
Itsekkin tein tätä 90-luvun puolivälin tienoilla ja hyviä liikkeitähän nuo ovat :idea: Videolla kaverilla liikkeiden välissä "narkoleptisia" nukahtamisia,jotka eivät kuulu riitteihin :shock:
Itse tein kuitenkin hitaammassa tahdissa ja sitämyöden hitaammalla hengityksellä.Hitaampi hengitys taas vaikuttaa hermostoon rauhoittavasti ja muistuttaa jo kovasti joogaa :idea: Toisilla vaikeutena pyöriä,koska se voi tehdä pahoinvointia :idea: Itse vaihdoin pyörimisen rotaatio liikkeeseen jossa kädet olivat suorana sivuilla ja käänsin ne vuorotellen eteenpäin(koko keho kiertyi).Kyseinen liike lainattiin medical gi gongista :wink:

_________________
"Lifting to much weight, no speed, useless prick!"


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 92 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com