Aina olen liikkunut, milloin enemmän ja välillä vähän vähemmän.
Ensimmäisen voimailulajini, kahvakuulailun, jos tätä nyt voimailulajiksi voi kutsua aloitin reilu vuosi sitten ja aion kyllä jatkaa ja kehittyä jatkossakin, hitaasti mutta varmasti. Voin hyvinkin kuvitella jatkavani vielä kuuskymppisenä ja miksei vaikka seitsemänkymppisenäkin.
Iästä sen verran, että harvan ihmisen kuulee olevan tyytyväinen ikääntymisestä, mutta itse olen jo 2010 kesästä odotellut vuotta 2012. 2012 tulee viisikymmentä vuotta tiimalasiin ja silloin pääsen viiskymppisten sarjaan toisessa päälajissani suunnistuksessa. Aikeissa on osallistua ensi vuonna ensimmäisiin SM-kisoihini kautta aikain, suunnistuksessa
Tai no, kun sain ensimmäiset täydet 10 minuuttiset sekä työnnössä että tempauksessa tuolla Haapajärven kisoissa, niin nyt on kyllä vakavassa harkinnassa Liedon LC:n SM-kisojen kuntosarja. Elikkä GS olisikin ensimmäinen laji missä osallistuisin SM-kisoihin, saas nähdä.
Terveyden toivon pysyvän hyvänä reippaalla, joskus kovallakin, maltillisella, monipuolisella liikunnalla unohtamatta kehonhuoltoa ja riittävää lepoa. Toivottavasti mulla on faijan geenit, joka nyt 80-vuotiaana ei tarvitse mitään lääkitystä ja on mullekin uhonnut tulevansa joku kerta pesemään mut suunnistuksessa. No, näin ei tule tapahtumaan, toivottavasti, nolottaisi kauheasti