Kahvakuulaurheilu.net

Keskustelufoorumi
Tänään on Su Kesä 16, 2024 3:29 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Huhti 28, 2011 7:16 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
anzuppi kirjoitti:
Missä lukee niin että kertalisenssi on voimassa vain 4 vrk?

Pöh, löysinkin jo missä se oli. :?
Mutta kertalisenssin lunastaneiden listalla mua ei näy???
Soittelen liittoon aamulla. :evil: :evil: :evil:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 28, 2011 7:21 pm 
Poissa
Satku
Avatar

Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 6:05 pm
Viestit: 4324
Paikkakunta: Kuusamo
anzuppi kirjoitti:
anzuppi kirjoitti:
Missä lukee niin että kertalisenssi on voimassa vain 4 vrk?

Pöh, löysinkin jo missä se oli. :?
Mutta kertalisenssin lunastaneiden listalla mua ei näy???
Soittelen liittoon aamulla. :evil: :evil: :evil:

Sitä päivitetään aika hitaasti... viimeinen päivitys 6.4 :shock:

_________________
Kev:n treenit ke ja su klo18-19 yu-kentällä

Osteopaatillekko ?
http://www.suomenosteopaattiliitto.fi


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 29, 2011 7:26 am 
Poissa
Kahvapommittaja

Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 9:21 am
Viestit: 14
Ilmottauduinkin jo ja maksoin ilmomaksun. Kiitos selvennyksestä! :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 29, 2011 7:48 am 
Poissa
Lujaterässydän

Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 7:19 pm
Viestit: 237
Paikkakunta: Tampere
Luetun ymmärtäminen ei ole koskaan ollut vahvin puoleni.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 30, 2011 5:54 pm 
Poissa
Normal Strength Level

Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 9:03 am
Viestit: 1687
Tällä hetkellä liiton sivujen päivittyminen ja vähän muukin voi olla "vähän" jäissä, mutta kyllä se siitä varmaan kesän aikaan taas lähtee rullaamaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 08, 2011 7:01 am 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
marks kirjoitti:
Kuka vie mitalit ja millä tuloksilla?
Sekä naisten että miesten mestaruussarjojen mitalisankarit on kyllä ihan selvät, järjestys tietty vielä vähän epäselvä... :shock:

Vaikea veikkailla tuloksia ollenkaan, kun ei ole nähnyt heidän tekemistään koskaan/vähään aikaan/kyseisellä painolla.

Naisten amatöörisarja tulee olemaan KOVA, voittoon tarvitaan varmasti yli 300 pisteet.

Onnea kaikille kisaajille ja tsemppiä viimeistelyviikkoon. [smilie=14.gif]

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 08, 2011 1:11 pm 
Poissa
Vanhan koulun voimailija
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 10, 2009 5:18 pm
Viestit: 268
Paikkakunta: Oulu, Finland
Rouva kirjoitti:
marks kirjoitti:
Kuka vie mitalit ja millä tuloksilla?
Sekä naisten että miesten mestaruussarjojen mitalisankarit on kyllä ihan selvät, järjestys tietty vielä vähän epäselvä... :shock:

Eiköhän tuo naisten tilanne ole myös järjestyksen suhteenkin aika selvä. Jos voittaja tekee sinun aiemman ennustuksen mukaan yli 200 tuloksen, niin minä teen hopealla hyvänä päivänä 140, huonona päivänä tulos saattaa jäädä .... [smilie=10.gif]
t. heiveröinen

_________________
2009/13: Sweat and sweet 16kg
2010/14: Kohti kymmentä minuuttia ja sen yli
2011/15: Voiko kahvakuulaa käyttää hattuna/kuntoutusvälineenä?
2012: Jotta muistaisin olla kuulani edessä nöyrä mutta peloton


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 08, 2011 2:07 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 2:40 pm
Viestit: 2024
Paikkakunta: Turku
maakku kirjoitti:
Eiköhän tuo naisten tilanne ole myös järjestyksen suhteenkin aika selvä. Jos voittaja tekee sinun aiemman ennustuksen mukaan yli 200 tuloksen, niin minä teen hopealla hyvänä päivänä 140, huonona päivänä tulos saattaa jäädä ....
t. heiveröinen
En mä uskalla esittää mitään arvailuja nyt, kun osallistuja määrä on näin pieni. En ole koskaan nähnyt Johannan nostavan, eikä minulla ole mitään tietoa tämän hetken kunnosta. Jotenkin oletin, että Kukka olisi tehnyt paluun kisalavalle... Siitä tuo tulos veikkaus. 8) Miten niin 140? Kyllä menee enempi... Ei kisoihin lähdetä häviämään... [smilie=0.gif]

_________________
Jos treenataan, treenataan täysii!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 08, 2011 3:57 pm 
Poissa
Vanhan koulun voimailija
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 10, 2009 5:18 pm
Viestit: 268
Paikkakunta: Oulu, Finland
Rouva kirjoitti:
maakku kirjoitti:
Eiköhän tuo naisten tilanne ole myös järjestyksen suhteenkin aika selvä. Jos voittaja tekee sinun aiemman ennustuksen mukaan yli 200 tuloksen, niin minä teen hopealla hyvänä päivänä 140, huonona päivänä tulos saattaa jäädä ....
t. heiveröinen
En mä uskalla esittää mitään arvailuja nyt, kun osallistuja määrä on näin pieni. En ole koskaan nähnyt Johannan nostavan, eikä minulla ole mitään tietoa tämän hetken kunnosta. Jotenkin oletin, että Kukka olisi tehnyt paluun kisalavalle... Siitä tuo tulos veikkaus. 8) Miten niin 140? Kyllä menee enempi... Ei kisoihin lähdetä häviämään... [smilie=0.gif]


Mulla on tämä hihii-vuosi, sillä ei tuon kummempaa irtoa :D ,eikä sillä vielä tässä vaiheessa kautta tehdä 16-kiloisellakaan top-tuloksia. Tämän vuoden tavoite on Ventspils ja 16 kg, ensi vuonna on varsinainen 20kg:n vuosi, jos sinne asti innostus pysyy [smilie=14.gif]. Ilman hampaita ja periksi antamista, niin eiköhän se ole niin kuin missikisoissa, että edellisen vuoden valtias luovuttaa seuraavana vuonna valtikan nuoremmille ja kauniimmille. :wink ja piti vielä editoida lisää, että lahjakkaammille.

_________________
2009/13: Sweat and sweet 16kg
2010/14: Kohti kymmentä minuuttia ja sen yli
2011/15: Voiko kahvakuulaa käyttää hattuna/kuntoutusvälineenä?
2012: Jotta muistaisin olla kuulani edessä nöyrä mutta peloton


Viimeksi muokannut maakku päivämäärä Su Touko 08, 2011 4:38 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 08, 2011 4:27 pm 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
maakku kirjoitti:
Mulla on tämä hihii-vuosi, sillä ei tuon kummempaa irtoa :D ,eikä sillä vielä tässä vaiheessa kautta tehdä 16-kiloisellakaan top-tuloksia. Tämän vuoden tavoite on Ventspils ja 16 kg, ensi vuonna on varsinainen 20kg:n vuosi, jos sinne asti innostus pysyy [smilie=14.gif]. Ilman hampaita ja periksi antamista, niin eiköhän se ole niin kuin missikisoissa, että edellisen vuoden valtias luovuttaa seuraavana vuonna valtikan nuoremmille ja kauniimmille. :wink:

Mullakin on tää äitiyslomavuosi... :lol:
Jos menee huonosti, niin voi aina vedota siihen että "mä oon vielä äitiyslomalla, kyllä mä muuten olisin pessyt teidät kaikki"... 8)
(Ja jättää sujuvasti kertomatta ettei ennen lomia mennyt tuotakaan)

Et oo maakku heiveröinen muhun verrattuna. 140 on mun mittapuulla huikee tulos!
Mä oisin tyytyväinen jos saisin 20kg kuulalla yhteispisteissä yli 100!!! (70 tempausta ja 30 työntöä) :lol:

Naisten 16kg sarjassa tarvitaan yli 300 voittoon, jos pistekehitys jatkuu entiseen tapaan. :shock:
Miesten 24kg sarjassa tehdään uudet enkat. Veikkaan voittajan yhteispisteiksi 200
Ja 32kg ainakin työnnössä ennätyksiä ropisee...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 08, 2011 5:56 pm 
Poissa
Himotyöntäjä
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2007 8:09 am
Viestit: 1462
Paikkakunta: Turku
Mihin se Morozov linkitti sen uuden venäläisen rankki-taulukon? Siinä oli mun mielestä vähän rajat laskenut. Varmaan tulee muuten uusia MS-nostajia ainakin tuon taulukon mukaan.

Tsemppiä kaikille, nyt alkaa olemaan työt tehty, pitääkä pää kylmänä vaan kalkkiviivoilla, levätkää ja täyttäkää hiilarivarastot. :)

_________________
The light that burns twice as bright burns half as long. (Eldon Tyrell, Bladerunner)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 10, 2011 6:39 am 
Poissa
Hang-around Girevik
Avatar

Liittynyt: To Tammi 20, 2011 6:03 pm
Viestit: 58
Tsemppiä kaikille kisoihin!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 10, 2011 8:43 am 
Poissa
Himotempaaja
Avatar

Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 12:49 pm
Viestit: 1702
Paikkakunta: Lieto
anzuppi kirjoitti:
Naisten 16kg sarjassa tarvitaan yli 300 voittoon, jos pistekehitys jatkuu entiseen tapaan. :shock:
Miesten 24kg sarjassa tehdään uudet enkat. Veikkaan voittajan yhteispisteiksi 200
Ja 32kg ainakin työnnössä ennätyksiä ropisee...

Joo, voittajien veikkaus on sit se vaikeampi juttu.

Miesten 16kg on suuri kysymysmerkki mulle. Liikaa outoja nimiä, en uskalla edes veikata.
24kg veikkaan Johnnyn voittavan, mutta ei helpolla. :twisted: Jokaisesta mitalista joutuu todella taistelemaan!!! Ehkäpä jännin sarja!
32kg On Villen ja Simon kamppailu. Ville tulee tekemään SE:n työnnöissä, mutta en tiedä riittääkö se voittoon.

Naisten 16kg sarjasta tulee tiukkaa taistoa! Kanalassa Kirsi ponkaisi kolmen kuukauden treeneillä suoraan HOF:in kärkisijoille. Mites nyt kun treeniä on puoli vuotta takana. -? Varsinkin alussa yleinsä kehitys on huimaa, joten uusia SE:iä on varmasti luvassa. Heidi voi kyllä olla täydellinen yllätysnimi joka pokkaakin kullan muiden nokan edestä. Jännää. :wink: Itse ainakin mielikuvaharjoituksissani, lyön kaikki vanhat ennätykseni ja olen vahva ja voittamaton... :lol:
20kg sarjassa voittaja on joko Maarit tai Johanna. :lol: Ja uuden SE:t saadaan tästäkin sarjasta. 8)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 10, 2011 9:30 am 
Poissa
Kahvapommittaja

Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 9:21 am
Viestit: 14
anzupin mielikuvaharjotukset kuulostaa hyviltä :D Olen yrittänyt pitää omani hallinnassa :lol:
Se olisikin kyllä melko jännää jos miule sattuisi jokin virtapiikki kisoissa :wink: Lauantai senkun lähenee...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 10, 2011 1:32 pm 
Poissa
Ei vain toiminnallista vaan ultratoiminnallista
Avatar

Liittynyt: Ke Heinä 07, 2010 7:16 am
Viestit: 1272
marks kirjoitti:
Kuka vie mitalit ja millä tuloksilla?

Onko GS-kisoissa tapana jakaa mitalit jo ennen kilpailusuorituksia? :lol:

_________________
”Jos sinulla ei ole aikaa syödä, liikkua, ajatella ja levätä oikein, on sinulla oltava aikaa sairastaa myöhemmin!” -Kristian Ekström


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com