tavasti kirjoitti:
- Kuinkas sääarkaa porukka yleensä on, onko aivan utopiaa kuvitella että treenit pidetään ulkona säällä kuin säällä? Itselle kun ei oikein ole olemassa käsitettä 'liian huono keli' kuin ehkä helteellä
- Minkäs ikäistä porukkaa teidän treeneissä käy?
- Onkos teillä treeneissä taustamusiikkia? Ja jos musiikkia ottaa, niin karsiikos se vanhemmat osallistujat pois kun ei se minun valitsema musiikki takuulla ole mitään iskelmää?
- Jos alkaa järkätä isompia treenejä mihin tarjoaa kuulat käyttöön, niin minkäs kokoisia kuulia käytännössä tarvitaan? Oletan että 8kg ja 12kg on ne mitä satunnainen ohikulkija eniten käyttää
- Jos treeneihin ottaa telttapatjoja, ja teettää vatsalihasliikkeitä, turkkilaisia jne, niin äänestääkös osa porukasta jaloillaan 'minä en julkisella paikalla makoile'-tyyppisesti.
Näin ainakin meillä Liedossa:
- Osa porukasta on aina sääarkaa, mutta yllättävän moni tulee pakkaseen tai räntäsateeseen näpit kohmeessa heilumaan.
- Ikähaarukka on meillä 14v-68v. Keskiarvo kai 35v?
- Meillä ei ole taustamusaa jos kukaan ei samalla laula...
- 8 ja 12 ovat suosituimmat kuulakoot, sillä suurin osa on naisia.
- Me ollaan kuivalla kelillä tehty turkkilaista ja mitään patjoja ole ollut. On vain ilmoitettu, että ei ole pakko itseään likastaa, vaan voi tehdä vaihtoehtoisesti jotakin muuta.
Lisäksi joskus on otettu painavien kuulien "kuulakujia" missä jokainen vuorollaan tekee esim. 10 etuheilautusta kullakin kuulalla, (painot 12-36kg)
se on hauska huomata miten etenkin naiset hämmästyvät itse kun huomaavat pystyvänsä hyvin tekemään heilureita 32kg kuulalla.
Mannaa perheenäidin itsetunnolle!
edit. Oho, oon niin hidas kirjoittaja et ehti tulla MONTA vastausta....