Terveydestä olen sen oppinut että siihen voi itse vaikuttaa ja vain ja ainoastaan itse loppupelissä
Kaikki se mitä tarvitsemme terveyden yllpitämiseksi löytyy itsestämme. Muu on tai PITÄISI olla luottamuksen rakentamisaineita
Näistä asioista olen oivaltanut muutamia juttuja joita ei tarvitse tai pidä tehdä sen vuoksi kun niin kuuluu tehdä
Joskus se on raskasta ymmärtää mind-terveyden kautta mutta se joidenkin, asioiden tapahtumien yms on vaan käytävä läpi että se palkka tulee jos on tullakseen. Kaikilla se kuitenkin on mahdollista
Ja tämä luottamus oman body-mind akselin asentoon määrää oleellisesti. Ja tästä tietenkin suora yhteys on treenaamiseen ja kehittymiseen. Mitä paremmin tämä akseli on tasapainossa sen enemmän rajoja, lukuja, rajotteita esim ikään tai yms postuu kokemuskentästämme määräämässä asioita.
Treenaminen on ollut palkitsevaa, teknisesti ja tietenkin tuloksellisesti. On silloin levättävä kun sen aika on ja mieluummin vähän ennen kuin väsy tulee juuri silloin kuin se tuntuu NIIN hyvältä
Ja jos edellä mainittu vastahakoisesti yllättää niin yleensä se nokka menee tukkoon, sairastuu tai joku paikka on hajoamispisteessä->viikkojen pakkolepo, siinä toisessa vaihtoehdossa on sitten tarjolla muutama lepopäivä, kumpikohan kävisi
Tämä on ollut suurin oppi ja olen vilpittömästi ylpeä tästä vuoden annista kaikkien niiden satojen flunssien ja kymmienientuhansien yskimisten jälkeen